Vanliga frågor
Här är våra vanligaste frågor. Om du fortfarande behöver hjälp kan du kontakta oss på support@hbody.se.
-
I länder som tillhör Europeiska unionen råder fri handel, vilket innebär att skatter och moms ingår i kundens beställning.
För resten av världen används EU-hubbar. Observera då att eventuella importrelaterade kostnader kommer att debiteras slutkunden. Kostnaderna beror på ordervärdet, landsspecifika importbegränsningar och själva produkten.
Din beställning kan vara föremål för importtullar och skatter (inklusive moms), som uppstår när en försändelse når ditt destinationsland. H Body ansvarar inte för dessa avgifter om de tillämpas och är ditt ansvar som kund.
-
Vänligen läs våra leveransvillkor här.
-
Vi erbjuder fri frakt på ordrar som överstiger 1400 SEK.
-
Det beror på vart i världen du befinner dig. Du kan läsa mer om våra standardleveranstider här.
-
Nej tyvärr, om du önskar fler produkter ber vi dig att göra en ny beställning.
-
Om du av misstag har beställt fel produkt vill vi att du kontaktar oss omedelbart på support@hbody.se. Vi kan inte garantera att vi kan stoppa en beställning som redan har gjorts. Om detta inte är möjligt kommer vi att informera dig via e-post och i så fall uppmana dig att göra en retur. Efter en eventuell retur behöver du göra en ny beställning om du vill ha en ny produkt.
-
Vi beklagar att du inte är nöjd med din produkt. För att kunna hjälpa dig på bästa sätt ber vi dig att följa stegen i länken här.
Observera att vi endast accepterar returer som görs inom 14 dagar efter att du mottagit din vara.
VIKTIGT: Om du vill göra en retur ansvarar du för att paketet når oss på H Body och du ansvarar själv för fraktkostnaderna. Läs mer om detta här.
-
Om en produkt är skadad vill vi att du följer stegen här. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa möjliga sätt ber vi dig skicka oss ditt ordernummer och bilder där skadan är tydligt synlig. Vänligen följ stegen i länken ovan.
-
Vi beklagar att du inte har mottagit ditt paket i tid, men som företag kan vi inte kontrollera leveransen när den lämnat lagret. Du har fått information per e-post hur du spårar din beställning, följ dessa anvisningar. Om du har fler frågor, vänligen kontakta fraktbolaget.
Om du trots detta inte känner att du har fått hjälp, vänligen kontakta oss via support@hbody.se.